Egy hónappal a garancia lejárta után találtam egy jelentős meghibásodást az autómon. Mit tehetek?

2018. 04. 23.
A szerződéses garancia 2 évre szól a Citroen járművek esetében, a 2 év lejárta után nem téríti meg a Citroen az esetleges javítások költségeit.
Amennyiben bizonyított, hogy gyártási eredetű meghibásodásról van szó, nem a használatból fakad a meghibásodás, a gépkocsi karbantartása igazolt, a Citroën Márkaszervizek megvizsgálják a méltányossági részleges költségvállalás lehetőségét.


Kapcsolodó kérdések

Elveszítettem az autórádió kódját, és/vagy elfelejtettem, hogy miként működik a tempomat és az automata sebességváltó. Kitől kérhetek segítséget?

Látogasson el a legközelebbi Citroën márkaszervizbe, ahol válaszolnak a kérdéseire és minden segítséget megadnak Önnek....
Utoljára frissítve: 2020.12.01.

Az autómat egy baleset miatt szervizbe kellett vitetnem, de már nem érvényes rá a garancia. Kaphatok-e csereautót?

Minden hivatalos márkaszerviz rendelkezik csereautó-flottával, vagy kapcsolatban áll bérautós cégekkel, amelyek ilyen esetekben az ügyfelek rendelkezésére állnak. A csereautó a márkakereskedéstől költségtérítés ellenében ...
Utoljára frissítve: 2018.04.23.

Milyen beavatkozásokat végeztethetek a kijárási korlátozás ideje alatt?

Bármit. Minden megszokott beavatkozást el tudunk végezni (karbatartások, javítások...). Ugyanakkor ebben az időszakban előnyben részesítjük a sürgős beavatkozásokat....
Utoljára frissítve: 2020.11.30.

Ha a kijárási korlátozás miatt nem viszem időben az autómat karbantartásra, megmarad a garanciám?

Igen, bizonyos mértékű eltérést a határidőtől rugalmasan kezelünk, de az autója biztonságos és hosszútávú használata érdekében kérjük egyeztessen márkaszervizével telefonon vagy emailben a további ...
Utoljára frissítve: 2020.11.30.
Keresés a GYIK-ben
Lépjen kapcsolatba velünk
Írjon nekünk

C Automobil Import Kft

1194 Budapest, André Citroën utca 1.