Kapcsolodó kérdések |
---|
Miért érdemes gépjárműve javítását Citroen-márkaszervizre bízni?Utoljára frissítve: 2018.04.23. |
Az autómat egy baleset miatt szervizbe kellett vitetnem, de már nem érvényes rá a garancia. Kaphatok-e csereautót?Minden hivatalos márkaszerviz rendelkezik csereautó-flottával, vagy kapcsolatban áll bérautós cégekkel, amelyek ilyen esetekben az ügyfelek rendelkezésére állnak. A csereautó a márkakereskedéstől költségtérítés ellenében ... Utoljára frissítve: 2018.04.23. |
Egy hónappal a garancia lejárta után találtam egy jelentős meghibásodást az autómon. Mit tehetek?A szerződéses garancia 2 évre szól a Citroen járművek esetében, a 2 év lejárta után nem téríti meg a Citroen az esetleges javítások költségeit.
... Utoljára frissítve: 2018.04.23. |
Milyen beavatkozásokat végeztethetek a kijárási korlátozás ideje alatt?Bármit. Minden megszokott beavatkozást el tudunk végezni (karbatartások, javítások...). Ugyanakkor ebben az időszakban előnyben részesítjük a sürgős beavatkozásokat.... Utoljára frissítve: 2020.11.30. |
Ha a kijárási korlátozás miatt nem viszem időben az autómat karbantartásra, megmarad a garanciám?Igen, bizonyos mértékű eltérést a határidőtől rugalmasan kezelünk, de az autója biztonságos és hosszútávú használata érdekében kérjük egyeztessen márkaszervizével telefonon vagy emailben a további ... Utoljára frissítve: 2020.11.30. |