Kihez forduljak, ha probléma merül fel a rendelésemmel kapcsolatban?

2020. 05. 19.
Forduljon ahhoz a márkakereskedéshez, ahol a rendelést leadta, és keresse a problémakezeléssel foglalkozó munkatársukat. A rendelést megerősítő e-mailben találja a kijelölt személyek elérhetőségeit.
 


Kapcsolodó kérdések

Jelenleg milyen akciók érvényesek új gépjárművek vásárlására?

Az új CITROËN gépjárművekre érvényes akciókat megtalálja weboldalunkon. Az akciókkal kapcsolatos további kérdéseivel forduljon a CITROËN márkakereskedések értékesítőihez....
Utoljára frissítve: 2020.11.30.

Hol vásárolhatok gépjárművemhez tartozékokat?

Tartozékokat a márkakereskedésénél vásárolhat , ahol a megrendelést és szállítást, valamint esetleg a felszerelést is elintézik Önnek....
Utoljára frissítve: 2020.05.19.

Mit jelöl a terméklapon látható ikon?

A terméklapon látható ikon azt jelzi, hogy a tartozék felszereléséhez szakember segítsége szükséges. A tartozék felszerelése különleges szaktudást igényelhet. Biztonsági okokból javasolt, hogy szakember ...
Utoljára frissítve: 2020.05.19.

Miért kell megadnom a rendeléshez a gépjárművem alvázszámát (VIN)?

Amennyiben egy tartozék felszereléséhez szakember segítsége szükséges, lényeges, hogy megadja a gépjárműve alvázszámát, hogy le lehessen ellenőrizni, kompatibilis-e a tartozék az autójával....
Utoljára frissítve: 2020.05.19.

Hogy működik a vezeték nélküli töltés?

A középkonzol alsó részén elhelyezkedő indukciós töltő, lehetővé teszi a hordozható eszközök – pl. okostelefonok – vezeték nélküli töltését a mágneses indukció elvének segítségével, a Qi ...
Utoljára frissítve: 2020.06.29.
Keresés a GYIK-ben
Lépjen kapcsolatba velünk
Írjon nekünk

C Automobil Import Kft

1194 Budapest, André Citroën utca 1.